Hae tästä blogista

torstai 10. syyskuuta 2015

verkkokaupan palvelu

Teet mainoksia ja julkaisuja jotka kiinostavat tiettyä kohderyhmää.

et tee turhia giveawayta jotka houkuttelevat kohderyhmäsi ulkopuolelta henkilöitä tykkäämään facebook sivuasi.

Teet mainoksen AIDA säännön mukaisesti, elikkä Attention. Interest. Desire. Action.

Kun joku menee sivuillesi mainoksen(tai muutenkin?) kautta niin sivusi jää evästeisiin, jonka ansiosta sitten sinun mainos bannereita rupee ilmestymään kävijälle eri sivuilla. kun evästeet luulevat että henkilö on nytten kiinostunut tämän tyyppisistä sivuista.

Suunnitelma:

Facebookissa kerään seuraajioita oikeasta kohderyhmästä hyvillä mainoksilla. ja pidän heidät kiinnostuneena tila päivityksillä jne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti