Hae tästä blogista

torstai 10. syyskuuta 2015

Tulosten seuranta vk37

Google Analystic

Mitä kertoo sivun katselut?
-Kuinka monella sivulla kävijät kävivät/päivittivät sivuja.

Mitä kertoo sivut / istunto? Mikä on istunto?
-kuinka monta yksittäistä istuntoa sivulla on, elikkä kun 1 tyyppi tulee sivulle niin se on 1 istunto.

Mitä kertoo käyttäjät?
-kuinka moni kävijä tuli seuraavana päivänä vielä käymään.
elikkä: 1 henkilö käy kahdesti sivuilla. se on 2 istuntoa ja 1 käyttäjä.

Mikä on välitön poistuminen ja mitä se kertoo?
-Se kertoo kuinka suuri % kävijöistä lähtee sivuilta heti kun saapuvat etusivulle.

Mitä kertoo uudet istunnot?
-kertoo sen kuinka moni sivustolle tuleva ihminen on ensimmäistä kertaan siellä.

Mistä asiakkaat tulevat?
-Suomesta

Mitä Analystic seuraa asiakkaiden tuloliikenteestä?
-Minkä kielinen/mistä maasta-/kaupungista he tulevat, millä laitteella ja käyttöjärjestelmällä he tulevat.

Minkä sivujen kautta sinulle tulee asiakkaita kauppaan e?
-moodle.sakky.fi 18(56,25%), qualitymarketzone.com 8(25,00%), www.event-tracking.com 6(18,75%)
 
D.

Mitkä sivut sinulla ovat olleet parhaita sivuja kaupassasi Analysticsin peruteella.
Etusivu 79 (19,27%)Ostoskori/Checkout 35 (8,54%) ja Oheislaitteet 22 (5,37%).

Mitä tavoitteita voit asettaa Analytics työkalun avulla?
Aseta tavoitteita (väh. 3) Verkkokauppasi seurannalle. Laita kuvat ja perustele miksi valitsit nämä seurattavat
Vihreä ympyrä: Enemmän käyttäjiöitä, elikkä sivuni olisivat niin kiintoisat että saisin kävijät palaamaan sivuille. Sininen ympyrä: Haluaisin että asiakas pyörisi sivuilla pitempään ja tutkisi valikoimaani, tämä vaatisi valikoimani suurentamista. Punainen ympyrä. Haluaisin että välitön poistumis prosentti olisi max 20-25 %


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti