Kaikki Visuaalisen myyntityön tehtävät yhdistettynä.
Tästä löytyy kaikki 3 tehtävää mitä olemme tehneet näillä tunneilla.
Tehtävä 1: yköspöytä
Tehtävä 2: Yrityskuva ja Imago
Tehtävä 3: Visuaalisuus
Halpa Halli
Halpa Hallissa on paljon pöytiä joissa on joko uutuus tuotteita tai poisto tuotteita.
Heti sisään tulolla alkaa pää käytävällä olemaan Yköspöytiä ja ylipäätäänsä eri esillepanoja.
Esillepanoja Halpahallissa on juuri nämä pöydät ja tietenkin hyllynpäädyt, Hyllynpäätyjä on hyödynnetty niin että tuotteet joita on kannattavaa laittaa hyllynpäätyyn, on laitettu hyllynpäätyyn joka on pääkäytävän puolella, jotta asiakkaat sitten helposti huomaisi ne.
Halpa Hallissa ei ole näyteikkunoita.
Halpa Halissa värimaailma on kiettoutunut värien punaisen ja keltaisen ympärille.
Valoistus on hiukan himeää joissain osissa kauppaa verrattuna esim. Prismaan.
Myymäläkalusteista eniten on erillaisia pöytiä.
Vaate puolella on tietenkin sitten erillaisia hengareita ja tankoja vaatteille.
Hinnat monesti ilmoitetaan yköspöydillä isoilla lapuilla jotka on tuotteiden päällä niinkuin yllä olevassa kuvassa näkyy, samanlaisia läpysköjä on sitten vaate puollella “Vaate Naulakkojen” päällä jossa yleensä ilmoitetaan ALE.
Kaupan hyllyillä on sitten aivan normaalisti etiketit laittettu tuotteiden vasempaan alakulmaan.
Halpa Halli myy paljon keramiikka jotenka Halpa Hallissa on todennäköisesti paljon Keramiikka kampanjoita, ja tietenkin vaate kampanjoita.
Halpa Halli on minun mielestäni ihan hyvä kauppa koska sieltä kuitenkin löytää paljon eri yleis tavaraa.
Parantamisen varaa olisi varmaan Elektroniikassa. Olisi hyvä että Iisalmen HH:ssa olisi yksi pitkä hylly josta löytyisi esim. Jatkojohtoja, Ethernet johtoja, paristoja, sulakkeita jne.
Yrityksen kokonaisilme on se että se on turvallinen, sieltä löytyy tarvittavat elintarvikkeesi ja sitte vaatteet, eikä alkoholia/tupakkaa nille asiakkaille jotka eivät pidä alkoholin/tupakan myynnistä.
Bonus: Joulusuklaa pääty!!!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti