Hae tästä blogista

perjantai 30. lokakuuta 2015

Markkinoitiviestintä kampanijan perusajatukset (päivitetty)

1) Mikä on markkinoinnin tavoite?
Uusia asiakkaita! marraskuun aikana.
 
2) Keitä asiakkaasi ovat?
Nuoret miehet ja naiset jotka haluavat laadukkaan uuden tatuoinnin.

3) Kuinka saavutat asettamasi tavoitteet?
a) Miten ratkaiset tuotteella/palvelulla heidän ongelmansa? / Kuinka autat asiakasta saavuttamaan tavoitteensa? / Mitä hyötyä tuotteesta/palvelusta on asiakkaalle? Yritä päästä jollain keinolla asiakkaan saappaisiin ja ajatella asiaa hänen näkökulmastaan.

Viihtyisät tilat ja mukava henkilökunta joille voi rupatella mukavia tatuoinnin ajan.

b) Kuvaile myyntivaltittasi; Mitä osaat tehdä paremmin kuin muut? Miksi tuotteesi/palvelusi on ylivertainen? Mikä on tuotteen/palvelun hyödyistä sellainen, jota kilpailijat eivät tarjoa? Kuinka toimintasi eroaa kilpailijoista? Markkinointiviestinnän tulee kertoa myyntivalteistasi kaikissa kanavissa.


Tietenkin tatuointejen laadulla on suuri merkitys, ja tämän vuoksi huolehdin että tatuoijamme kehittävät itseään ja tällöin antavat asiakkaallemme parasta laatua. Annamme paljon infoa. Esim. jos he pelkäävät että tatuointi onkin huono, niin tarjoamme tatuoinnin poisto vinkkejä tai voimme tehdä uuden tatuoinnin edellisen päälle 75% alennuksella (asiakas joutuu maksamaan kuitenkin edellisestä tatuoinnista.)









4) Mitä markkinointi keinoja käytät?

SOMEa. ja lehtiä, ja jos mahdollista niin radiota.

5) Kuinka tuotteesi/palvelusi asemoituu markkinoille? 
 
Haluan asiakkaiden saavan tiedon että tässä kaupungissa on tatuointi liike, ja teema on amerikka joka antaa asiakkaille kuvan että laatu on kuin kävisi LA:ssa ottamassa tatuoinnin

6) Millainen on tuotteesi/palvelusi identiteetti?

Raju mutta viihtyisä ja mukava tatuointi liike.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti